113. zbor Modré hory Bratislava – Petržalka

Zoznam blogov

Olympiádová trojdňovka (18.-20.5.2018)

30.5.2018 Apple

V piatok po vyučovaní sme sa o 16:30 stretli na Hlavnej vlakovej stanici. Keď sme už boli všetci spolu vybrali sme sa na vlak. Ako sme si sadli do kupéčka, chodili nám tam rôzni cestujúci a tvrdili, že tam majú miestenky. Nakoniec vysvitlo, že majú pravdu a my sme boli v zlom vagóne. Nakoniec to bola dobrá cesta.

Keď sme vystúpili z vlaku išli sme pešo do klubovne skautov z Trenčína. Zložili sme si veci v klubovni, dali sme si večeru a potom nás rozdelili do tímov: 1.tím: Adelka, Potkan, Mia a ja Apple a 2.tím: Alex, Gabča, Kiwi a Srnka. Potom sme si mali vymyslieť krajinu a vytvoriť si vlajku krajiny, ktorú reprezentoval náš tím. Neskôr večer bolo ešte kopec srandy.

V sobotu ráno sme začali deň ako vždy rozcvičkou. Po rozcvičke sme si dali raňajky a po raňajkách sme sa začali chystať na výlet. Vyrazili sme. Počas výletu sme si zahrali "BOMBU". Keď sme došli k ohnisku kde sme mali opekať, zahrali sme si hry: Opac opac , Ninjov a Pohľady. Po skončení hier sme opekali, a keď sme doopekali, vybrali sme sa naspäť do klubovne.

V klubovni sme zahájili Olympijské hry. Hry pozostávali z 9 súťaží. Napríklad: skákanie v sáčku, podliezanie popod nohy, čaby bany challenge a iné. Všetky hry boli super. Večer bolo vyhodnotenie víťazného tímu, zvíťazil náš tím KVIKLANDIA: Adelka, Potkan, Mia a ja. Druhý tím bola PAPKÁNIA: Alex, Gabča, Kiwi a Srnka. Na záver došiel aj rapper Čuky Puky (Mateo) a zarepoval nám svoju pieseň a potom sme mali na melódiu jeho piesne aj my vymyslieť originálny text, ktorý sme si zarepovali. Bola to dosť veľká sranda. Víťazkou v repovaní sa stala Kaja no a večer pokračoval spoločnou párty.

V nedeľu ráno hneď ako sme vstali, pustili sme sa do upratovania klubovne. Keď sme aspoň z polovice upratali, naraňajkovali sme sa. Po raňajkách sme doupratovali. O 12:00 sme pomaly išli na vlakovú stanicu do Trenčína. Cestou sme sa zastavili na nanuk. Nastúpili sme na sme vlak smer Bratislava. Keď sme došli do Bratislavy, rozišli sme sa domov so slovami: Vidíme sa v utorok :) A to je koniec našej Olympiádovej 3D.